1 2 3 4
 
  • postati anunturi

    pe Google

  • adaugati / stergeti

    anunturile

  • atrageti numai

    trafic relevant

  • de la 0,01 lei / clic

    eficient si rapid

intrebari frecvente

De ce functioneaza linkurile sponsorizate pe Google ?
Programul de publicitate de la Google, numit AdWords va ofera:

Acoperire vizata

Acum puteti afisa publicitate persoanelor care efectueaza cautari pe Google. Chiar daca apareti deja în rezultatele cautarii Google, AdWords va poate ajuta sa vizati noi segmente de public pe Google si în reteaua partenerilor de publicitate.

Un grad mai mare de control

Puteti modifica anunturile si puteti ajusta bugetul pana la obtinerea rezultatelor dorite. De asemenea, puteti afisa diverse formate de anunt si puteti chiar directiona anunturile spre anumite limbi si locatii geografice.

Valoare care poate fi masurata

Nu exista cheltuieli minime impuse sau un angajament privind durata. Iar cu ajutorul optiunii cost-pe-clic, sunteti taxat numai daca utilizatorii fac clic pe anunturile dvs. Aceasta înseamna ca fiecare leu din bugetul dvs. va ajuta sa obtineti noi clienti potentiali.

 

Sunteti îngrijorat cu privire la costuri? Nu va faceti griji, AdWords va ofera control total asupra cheltuielilor dvs.

Stabiliti bugetul

Nu exista nicio cerinta de cheltuieli minime – dvs. decideti cat platiti pentru AdWords. De exemplu, puteti stabili un buget zilnic de cinci lei si un cost maxim de zece bani pentru fiecare clic pe anuntul dvs.

Evitati presupunerile

Platforma AdWords va furnizeaza traficul cuvintelor cheie si estimarile costurilor pentru ca dvs. sa puteti lua decizii informate cu privire la alegerea cuvintelor cheie si la maximizarea bugetului.

Platiti numai pentru rezultate

Sunteti taxat numai daca cineva face clic pe anuntul dvs., nu daca acesta este afisat.

 

www.zamarini.ro - STUDIU DE CAZ

Clientul a cheltuit in 7 luni de campanie in reteaua de cautare Google 733,42 Lei. In reteaua partenerilor Google (reteaua de display) a mai cheltuit inca 200,02 Lei .

Site-ul zamarini.ro a atras in fix sapte luni de campanie, 4599 vizitatori interesati de produsele si serviciile lui cu un buget total de 933.44 Lei. Site-ul a platit in medie 0,20 Lei pentru fiecare vizitator.

Clientul a platit lunar, pentru promovarea site-ului , apoximativ 133.35 Lei insemnand aproximativ 30 euro.. 

 

Clic aici pentru a vizualiza raportul (document pdf)